czwartek, 29 sierpnia 2013

Scrapowo dziś...

...będzie :)
Zacznijmy może od wyzwania Sodalicious :) Uwielbiam je! Tematy są mega inspirujące, a prace dziewczyn z DT - cuda! :)
Obecnym tematem jest "DON"T CARE"/"NIE OBCHODZI MNIE"

Pierwsze skojarzenie:
I don't care if you talk about me
I don't care if you write it out in stone

Nie mam zielonego pojęcia czy ktoś z Was kojarzy te dwie kobieciny, ale według mnie są genialne! :) Kiedy przesłuchałam kasetę mojej Mamy, drugi album Siobhan Fahey i Marcelli Detroit, byłam po prostu zachwycona. Oj, było to około 2 - 3 lata temu, ale ciągle wracam do tych utworów :) 



Hmm, hmmm, co dalej...
...może wczorajsze LO-sy? :)
Martusiowy drugi, pierwszy powstał na MTS :) Dumna żem z Martusi, że ja nie mogę! :)


I mój na papierze Sodowym "Under my feet" :)


 Zdjęcie z zeszłorocznego obozu - wtedy było naprawdę niesamowicie... :)


Niestety Zuziaczek zabrała swojego LO-sa i nie zdążyłam mu nawet zdjęcia zrobić, a był bardzo ładny :/


A na koniec wpisy art journalowe z Portal Party na Scrapujących Polkach. Niestety już po Portal Party... a szkoda... :/ 



 Na wyzwanie Brunetkowe - ścinkowo - gazetowe :)


Na wyzwanie JaMajkowe z transferem



Wszystkie wpisy art journalowe powstały na bazie ze sklepu Eco Scrapbooking
Baza jest po prostu świetna! Nic się nie brudzi, wszystko chłonie, a jaki pancerny! ;) Jestem zakochana z wzajemnością :)

Dobrej nocy życzę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz