wtorek, 3 września 2013

Idą i mają podkolanówki, to pewnie niedaleko...

W tym miesiącu moja kolej na wyzwanie na Scrapujących Polkach :) Właściwie nie miałam żadnego konkretnego pomysłu na temat wyzwania. Do czasu :)
Jechałyśmy autem właśnie z moją Mamą na mecz piłkarski mojego młodszego brata. Moja Mama widząc dwóch chłopców idących chodnikiem stwierdziła: "Idą i mają podkolanówki, już niedaleko...". I wtedy nastąpiło olśnienie! Już miałam nietuzinkowy temat na SP :)



Tak, temat brzmi właśnie "Idą i mają podkolanówki". 
Lećcie na Scrapujące Polki, aby zobaczyć resztę inspiracji od dziewczyn z DT oraz oczywiście zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu! Trzeba przyznać, że warto się z nami bawić, ponieważ i w tym miesiącu są do wygrania nagrody od naszych hojnych sponsorów :)

...

 Nowy rok szkolny już się zaczął. Do pracy! :) Trzymajcie za mnie kciuki! Hm... w sumie to cały rok, więc jak Wam zdrętwieją to zmieńcie na palce u stóp ;)

Pozdrawiam! :)

2 komentarze: