niedziela, 29 września 2013

Co ciekawego we wrześniu

Witajcie! :)
Hmmm... już minął wrzesień...niesamowite, że tak szybko :) Powrót do Szkoły, ranne wstawanie, znów nauka i trochę mniej czasu na rękodzieło, tak teraz będzie wyglądało moje następne  teraz już tylko 9 miesięcy ;) 
Pora na podsumowanie tego pierwszego miesiąca :)


 
1. O matku, matku, matku! Jak ja jestem zakochana w akwarelach! A u Agnescecile i portrety, które kocham i kwiaty i zachlapania! Po prostu mowę mi odjęło - pełen zachwyt! 
A tę chlapaną farbą emaliową pracę sama kiedyś przepróbuję :)



2. Dretyń. Dożynki. Złapałam złotą godzinę, ha! :)

3. I znów mogę pójść na jogę :) Tak na ratunek dla kręgosłupa. A więcej inspiracji jogowych i wskazówek możecie znaleźć u Uli :)


Jednym słowem: cudowna! :) Już dawno myślałam nad takimi bransoletkami zakładanymi również na palec. Może w końcu powstanie, motywacją jest wyzwanie na Kreatywnym Kufrze na bransoletkę :)



Fot. Arnold Newman

5. W tym roku zaczęłam w Szkole fotografię. I dzięki naszej Pani prowadzącej te lekcje znalazłam portal "Świat obrazu". Najbardziej zainteresował mnie cykl "100 najważniejszych zdjęć świata". Więc kto ma ochotę na pooglądanie 100 najważniejszych i niesamowitych zdjęć świata? KLIK!


6. I najlepsze na koniec! Wczorajsze i jeszcze dzisiejsze warsztaty beadingowe prowadzone przez Izabellę Żurawską. Odwiedźcie jej bloga koniecznie! :) Techniki bardzo ciekawe, muszę je tylko trochę przetrawić :) Osobny post o warsztatach wkrótce się pojawi :)


7. Nie chce się ode mnie odczepić muzycznie 


zdj. http://timburton.wikia.com/
 
8. Na zakończenie wakacji urządziłyśmy sobie z moimi Dziewczątkami wieczór filmowy. Najbardziej zapadł mi w pamięć (a właściwie siedziałam z otwartą japą z zachwytu ;) Frankenweenie Tima Burtona. Po prostu KOCHAM! Nie przeszkadza mi tak bardzo naiwna amerykańska fabuła, Burton jest po prostu genialnym grafikiem i rysownikiem.


A jak minął Wasz wrzesień? :) Mam nadzieję, że jak najbardziej twórczo i pozytywnie :)
Dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz