poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Muzycznie, czyli kolejne wyzwanie

Oj, znowu naszło mnie na wyzwanie, a to dlatego, że dziewczyny podsyłają coraz to ciekawsze tematy :) Najnowsze wyzwanie to wyzwanie muzyczne Kolorowego ptaka na blogu Scrapki - wyzwaniowo. Moja propozycją jest nie kto inny tylko Chopin :) Tak jest Chopin, a to dlatego, że w graciku u pani Teresy znalazłam przepiękne winyle, ekhm...tzn. nie winyle, tylko przepiękne okładki  tychże płyt :) Jedna płyta była właśnie z muzyką Chopina, druga pt. "Toller zweiziger Jahre" z tańczącą parą na okładce.
Ogólnie nie bardzo słucham muzyki klasycznej, ale może w końcu zawezmę się i spróbuję? :) No i w końcu wycięłam Chopina i zrobiłam mój pierwszy wpis do art journala, który możecie znaleźć wpis, czy dwa poniżej.





a, że literki zostały przemocą wyciągnięte z gracika (ja nic nie ukradłam!!! ;) - przemocą i pięcioma złociszami :), zgłaszam wpis także na wyzwanie u Asi

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zgłoszenie kolejnej pracy! Naprawdę piękny wpis, te litery są po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń