czwartek, 9 maja 2013

Gorsecik dla art journala

Wpadłam na taki oto pomyślunek... 


 ...kto wpadnie na to co popełniłam?


Otóż wybebeszyłam swoje stare trampeczki i powstało zapięcie?/zamknięcie? mojego art journala :)


Skojarzyło mi się z gorsetem, więc zamknięcie gorsecikowe :)
Choć pomysł i wykonanie odbyło się równolegle z wyzwaniem na okładkę na Scrapkach - wyzwaniowo to nie wiedziałam o nim w ogóle. Co prawda moja okładeczka nieco skromniejsza, ale bardzo mi się podoba.

 I tak zgłoszę ;)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ludzi myślących nieliniowo. Niezwykle ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł! fantastycznie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :) W najbliższym czasie mam zamiar zrobić następny i na jego podstawie zrobić dokładny minikursik krok po kroku :)
    Tylko nie wiem kiedy będzie ten "najbliższy czas", bo niestety koniec roku i trzeba się spiąć z ocenami ^^

    OdpowiedzUsuń