poniedziałek, 26 września 2011

Podaj Dalejowe śliczności :)

Oj mam zaległości, mam i to wielkie :(
Na usprawiedliwienie piszę, że i tak jestem między robieniem pracy na jutro na plastykę, a rysowaniem algorytmu na informatykę :( Praca to pikuś, ale algorytm to już Pan Pikuś ;)

Ale, ale!~Miałam pokazać Podaj Dalejowe śliczności, które dostałam od Paulisski ze Świata z wyobraźni !
Zajrzyjcie koniecznie na jej bloga!!! Same modelinowe, dekupażowe cuda!!! A jeszcze te rysunki i malowidła!!! :)

Prześliczne dekupażowe serducho!!! :)
Zdjęcie podkradzione Paulissce :) bo moja mama wywędrowała w tych prześlicznych maczkach gdzieś z domu :)
i kartelucha :)
Dziękuję Paulissko!!!

A ja wysłałam Paulissce to:
u AtorodArt wygrałam moje drugie candy
A oto co przyszło. Oprócz obiecanych słodkości przyszedł także prześliczny błękitno-miedziany wisiorek! :)
Dziękuję!!!
ZAPRASZAM NA PODAJ DALEJ!!! SĄ JESZCZE 2 WOLNE MIEJSCA!!! SZCZEGÓŁY TUTAJ
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz