piątek, 21 października 2011

Wymianka kawowa

Dostałam wymiankę kawową. Dokładnie 20, czyli na czas :)
Dziękuję Ewkaka!!!
Jak zobaczyłam notesik, aż dech mi zaparło!!! Jest po prostu prześliczny!
A to wszystko co dostałam :)
Już wszystko zjedzone :)
 Dziękuję!!! 

Ja wysyłałam paczuchę do Mamuchap, ale nie wiem czy do niej dotarła, ponieważ Mamuchap niedawno napisała, że zawiesza bloga, szkoda :( Powinna już do niej dotrzeć, więc pokażę co jej wysłałam :)
Mój pierwszy zeszycik scrapbookingowy oraz różne drobiazgi, np.
Kolczyczki ceramiczne :)
Mam nadzieję, że się jej wszystko spodoba :)
Bo ja z mojej wymianki jestem jak najbardziej zadowolona i dziękuję ci Cinko za zorganizowanie takiej pachnącej kawą zabawy :)

6 komentarzy:

  1. super dostałaś tą wymiankę.Ciekawa jestem co Ty wysyłasz:)
    ps. jeśli chodzi o wymiankę u mnie to oczywiście będzie mi miło jeśli Twoja babcia weżmie udział tylko poproszę adresy na maila:) i zaznacz z jakiego bloga-bo zapomniałam to dodać w poście i trochę się gubię w tych adresach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kolczyki !
    http://behindthedoorofhate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja dostałam wczoraj prezent wymiankowy od Ciebie. Bardzo Ci dziękuję. Już wkróce będę się chwalić u siebie moimi "zdobyczami" :)
    Cieszę się, że moja niespodzianka przypadła Ci do gustu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń