piątek, 5 sierpnia 2011

Dobrych ludzi poznaje się w skupie złomu :)

Może trochę dziwny tytuł, ale to święta prawda :)
Byłam dzisiaj z moim tatą w skupie złomu w poszukiwaniu drutu miedzianego, czyli czegoś odpowiedniego do wire wrappingu :)
Oto moje znaleziska
Jestem ciekawa jak ten wielki kilogramowy kłąb rozplączę :)

Ostatnio robione
Nocne kwiaty
Były i poszły :)


I jeszcze jedna sprawa :)
Przeczytałam apel u Witaaminkii (jest o tu klik)
I mam nadzieję, że każdy poprze tę sprawę i wszystkie artychy coś wyślą :)
Tekst:
Kochani!

Specjalnie dla Laury organizujemy charytatywny festyn rodzinny, który odbędzie się dnia 18 września 2011 roku w Parku Południowym we Wrocławiu.

Impreza będzie obfitowała w rozmaite atrakcje dla dzieci i dorosłych – jedną z nich ma być loteria fantowa. Całość zysków z tej akcji oczywiście zostanie przekazana dla Laurki.

Jako pomysłodawca i organizator festynu mam do Was gorącą prośbę: jeśli macie w domu NOWE przedmioty (nierozpakowane płyty, puzzle, książki itp.) lub chcielibyście nam takowe zakupić i wysłać, to bardzo proszę o kontakt. Chcemy te przedmioty spożytkować, jako fanty na loterię. Wrocławski Hufiec ZHP udostępnił nam swój adres i kawałek miejsca, więc przesyłki proszę kierować do nich:

Hufiec ZHP Wrocław
pl. Św. Macieja 5a
50-244, Wrocław

koniecznie z dopiskiem „dla Laury”!

Na wszelkie pytania czy sugestie odpowiadam pod adresem ja-zofik@wp.pl. Przedmioty, które nie będą rozlosowane podczas loterii fantowej, zostaną przekazane Emilce do wystawienia na aukcjach internetowych – więc bez obaw- nic sie nie zmarnuje!

Pozdrawiam Was serdecznie

Zofik – koleżanka Emilii ze szkolnej ławki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz